Zajęcia

Zajęcia

Opisy poszczególnych zajęć

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy lubią mocny wycisk i pracę całego ciała. Trening jest kombinacją ćwiczeń aerobowych i wzmacniających z użyciem stepu, dla większego zaangażowania dolnych partii mięśniowych oraz ciężarków, do zaangażowania górnych partii. Gwarantuje spalenie mnóstwa kalorii i modelowanie sylwetki.

Zajęcia wzmacniające, które koncentrują się na rzeźbieniu brzucha, pośladków i ud. Proste ćwiczenia, powtarzane wiele razy pozwalają mocno zaangażować mięsnie do pracy i zachować poprawną technikę ich wykonywania. Trening przeznaczony jest głównie dla osób początkujących, ale osoby zaawansowane również odczują wykonywaną pracę.

Trening podzielony na dwie partie. Pierwsza partia polega na treningu cardio z użyciem stepu, gdzie stopniowo wprowadzane są nowe kroki. Podczas tej części angażujemy do pracy całe ciało. Druga część treningu bardzo mocno angażuje do pracy mięśnie brzucha. Bazuje na ćwiczeniach pomagających spalić tkankę tłuszczową z tej partii mięśniowej oraz nadać jej estetyczny wygląd.

Kombinacja ćwiczeń wzmacniających całe ciało z użyciem dodatkowych obciążeń czy sprzętów dla spalenia maksymalnej liczby kalorii oraz wyrzeźbieniu głównych partii mięśniowych.

Trening ogólnousprawniający łączący w sobie pracę z ciężarami, kettlebell, elementy gimnastyki sportowej, olimpijskie podnoszenie ciężarów, trening metaboliczny i wytrzymałościowy. Doskonały wybór dla sportowców jako uzupełnienie ich podstawowej dyscypliny sportu oraz dla wszystkich tych, którzy chcą w sposób harmonijny rozwijać swoje ciało i umiejętności motoryczne. Zajęcia prowadzone na dwóch poziomach trudności – podstawowym (nauka podstawowych wzorców ruchowych i umiarkowany trening kondycyjny) i zaawansowanym (doskonalenie umiejętności z zakresu gimnastyki, „sztangi” i kettli oraz wymagający trening kondycyjny).

Trening dla osób chcących poprawić swoją sprawność fizyczną, zaczynających swoją przygodę z wysiłkiem fizycznym i sportem. Zajęcia bazujące na ćwiczeniach mających na celu zwiększenie elastyczności mięśni i stawów, poprawę mobilności, siły mięśniowej oraz koordynacji ruchowej, podniesienie wydolności układu sercowo-naczyniowego.

Energetyczna rozgrzewka, ćwiczenia wzmacniające z użyciem wielu przyrządów, praca nad wszystkimi partiami ciała z uwzględnieniem mięśni głębokich, a na koniec ćwiczenia relaksujące i wzmacniające całe ciało.

Forma ćwiczeń, której głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu, który najczęściej pojawia się na pośladkach, udach i biodrach. Zajęcia dające rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu tych części ciała. Bardzo dynamiczna rozgrzewka poprzedza ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z celullitem. Regularnie podejmowany pomaga osiągnąć piękne i gładkie ciało.

To nowoczesna forma treningu Body & Mind. Powstała ona z połączenia innych, klasycznych form ćwiczeń. Zajęcia Mental Body łączą w sobie elementy ćwiczeń aerobowych, jogi, pilatesu i tańca klasycznego. Poznajmy ideę, jaka przyświeca tej formie ćwiczeń oraz sposoby treningu.

Mają podwójne działanie. Z jednej strony zwiększają mobilność i zakres ruchów, co znacząco wpływa na poprawę rezultatów treningowych. Z drugiej natomiast, zwiększają elastyczność ścięgien i więzadeł, rozluźniają ciało po ciężkim treningu i znacząco zmniejszają ryzyko kontuzji. Mobility & Stretching jest zatem nie tylko uzupełnieniem planu treningowego ale również efektywną samodzielną jednostką treningową.

Ćwiczenia te mają charakter profilaktyczny oraz dbają o utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Zajęcia obejmują specjalistyczne ćwiczenia wzmacniające, mobilizujące, rozluźniające, równoważne oraz rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

jest to program autorski Katarzyny Sempolskiej dla przyszłych mam, które aktywnie chcą przygotować się do porodu. Zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki Body Ball zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksacyjnymi są idealne na bóle kręgosłupa i wszelkie dolegliwości w czasie ciąży. Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży. Przeznaczony jest dla już aktywnych mam oraz dla tych które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia.

To trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Tabata to intensywny trening interwałowy, który ma na celu przyśpieszenie metabolizmu oraz polepszenie ogólnej wydajności organizmu. Podczas treningu tabaty, czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi. Tabata daje maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Po 20 sekundach ćwiczenia następuje 10 sekundowy odpoczynek. Wykonywanych jest 8 takich serii. Podczas 20 sekund ćwiczeń powtarza się jedno ćwiczenie tak dużo razy, ile tylko ćwiczący jest w stanie zrobić.

To nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.

 

Zanim trening się rozpocznie dajemy ludziom moment na wyłączenie się, z wszystkiego, co ich zajmuje w życiu codziennym. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka. Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięsnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy. Po drugiej fazie tzw. Swingów mamy główną część lekcji, którą stanowią przyspieszenia. Ta część zajęć to już dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Kiedy dochodzimy do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczony, ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej w swoim treningu niż kiedykolwiek Ci się wydawało.

To połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy trening jest planowany i kontrolowany przez wyszkolonego instruktora, wzrasta motywacja i atrakcyjność zajęć dzięki odpowiedniej, energetyzującej muzyce oraz poczuciu „bycia w grupie”, zajęcia są przyjemne i ciekawe. Tradycyjne zajęcia grupowe o profilu spalająco-wytrzymałościowym niejednokrotnie okazują się być zbyt trudnym wyzwaniem dla osób szukających tego typu treningu. Nie każdy lubi taniec i dobrze czuje się w choreografii. Indoor Cycling przełamuje tę barierę. Nie wymaga poczucia rytmu, tanecznych ruchów ani znajomości specyficznych kroków. Pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i poprzez to skuteczniejsze osiąganie zamierzonych celów treningowych. Jest treningiem bezpiecznym, w którym ryzyko kontuzji ograniczone jest do minimum. Ta forma treningu nie obciąża stawów z uwagi na brak impactu. Zajęcia indoor cycling to atmosfera grupowej zabawy, potężnej energii, niesamowitej radości. To jazda po wyimaginowanych trasach – niewiarygodna przygoda, która pozwala na trenowanie motywacji, siły umysłu, odporności psychicznej, a tym samym zwalczanie stresów, problemów, kompleksów.

Zajęcia, na których pracuje się nad równowagą, kondycją oraz wzmocnieniem całego ciała przy użyciu dużych piłek. Ćwiczenia z piłką są bardzo skuteczne i zarazem niemęczące. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają kręgosłup, pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Body Ball to bardzo przyjemna gimnastyka, która pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego.

Zajęcia Body Ball w zależności od stopnia intensywności zalecane są zarówno dla osób lubiących wyzwania, jak i dla ludzi starszych, o słabszej kondycji.

Podstawą pełnego i efektywnego treningu jest stretching,  zajęcia rozciągające ciało, mięśnie, ścięgna oraz nerwy. Potrzebuje go każdy, kto choć trochę czuje się spięty, odczuwa sztywność w stawach czy często doświadcza stresu. Rozciąganie przede wszystkim redukuje powstałe podczas intensywnych ćwiczeń siłowych i wzmacniających napięcie mięśniowe, ale również zapobiega powstawaniu kontuzji i urazów, uelastycznia mięśnie i zwiększa ruchomość w stawach. Stretching to zajęcia dla każdego, kto dba, aby jego trening był efektywny, ciało sprawne, elastyczne i odporne na kontuzje, a mięśnie wypoczęte i odpowiednio wzmocnione.

Forma treningu  który pozwala wykonać znacznie więcej pracy w krótszym czasie. Jest to trening wytrzymałościowo-siłowy, wzmacniający całe ciało. Warunkiem jest to by następujące po sobie ćwiczenia nie angażowały tej samej głównej grupy mięśniowej. Elementy które się wykorzystuje to sztangi ,stepy, skakanki.

Program ćwiczeń, w którym uczestniczą kobiety ze swoimi dziećmi w wieku niemowlęcym. Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem technik pilatesu oraz przy użyciu piłek zostały opracowane w ten sposób, aby mamy mogły ćwiczyć w obecności swoich pociech, a wybrane ćwiczenia wykonywać razem z nimi. Program został wzbogacony o trening i masaż niemowlęcia wspomagający jego rozwój. Zajęcia umożliwiają szybki powrót do formy po porodzie, ułatwiają utratę zbędnych kilogramów oraz wzmacniają brzuch, kark i plecy